Elektromotory, Strana 31
Nejprodávanější
Značky
Výpis produktů

TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor. Provozní napětí: 1S-2S, délka samotného těla 52,0mm, průměr: 35,8mm, váha: 165g, otáčky na 1Volt: 6.400 o/min, hřídel 3,17mm, Výkon: 435W,...

TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor. Provozní napětí: 1S-2S, délka samotného těla 52,0mm, průměr: 35,8mm, váha: 165g, otáčky na 1Volt: 4.900 o/min, hřídel 3,17mm, Výkon: 365W,...

TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor. Provozní napětí: 1S-2S, délka samotného těla 52,0mm, průměr: 35,8mm, váha: 165g, otáčky na 1Volt: 4.450 o/min, hřídel 3,17mm, Výkon: 345W,...

TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor pro třídy STOCK. Provozní napětí: 1S-3S, délka samotného těla 52,4mm, průměr: 35,8mm, váha: 165g, otáčky na 1Volt: 4.450 o/min, hřídel...

TEAM CORALLY VULCAN 2 střídavý motor pro třídy STOCK. Provozní napětí: 1S-3S, délka samotného těla 52,4mm, průměr: 35,8mm, váha: 165g, otáčky na 1Volt: 3.000 o/min, hřídel...

s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.

s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.

s BEC konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 24.000o/min.

s BEC konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min., Náhrada za L501825

s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.

pevné časování pro motory LRP X12/20 a NOSRAM PURE/PURE 2. Sada obsahuje pouze FIX sadu !!!

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,1mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,3mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,5mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,7mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 13,0mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Zadní mosazné čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že mosazné čelo je těžší může pomoci při rozložení váhy u podvozku (důležité u TC podvozků)