FAQ

Často kladené otázky
Doprava a platba
Jaké dopravce využíváte?
PPL a Zásilkovnu
Jakým způsobem můžu uhradit objednávku?

Objednávku můžete uhradit  převodem na náš účet předem. Balné neúčtujeme.

Jaká je doba dodání?

Pokud je zboží skladem, snažíme se objednávky expedovat ještě v den přijetí. Zásilka je odesílána kompletní. Pokud některé zboží z vaší objednávky není skladem a nedorazí k nám od dodavatele do 5 dnů od přijetí objednávky, budeme vás kontaktovat. Dodací lhůty dopravců jsou indiviuální, u České pošty se pohybuje okolo 2-10 pracovních dní, u PPL bývá doručení obvykle rychlejší.

Můžu si zboží vyzvednout i osobně?

Osobní odběr je možný v našem kamenném obchodě. Ty naleznete na detailu prodejny.

Vrácení a reklamace zboží
Jaké jsou podmínky pro reklamaci?

Reklamace řešíme vždy individuálně a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po převzetí zkontrolovat a případné vady neprodleně nahlásit. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. U akumulátorů je tato lhůta 6 měsíců. Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady.

Naopak se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku, nesprávným skladováním nebo mechanickým poškozením. Odesílání reklamací probíhá jednou týdně, proto si vyhrazujeme možnost prodloužení vyřízení až o 7 dní z důvodu posouzení zboží u dodavatele.

Na co se vztahuje záruka?

Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady. Pokud se na zboží projeví vada způsobená samotnou výrobou, máte nárok na její uznání v rámci záruční lhůty.

Jak Vám mohu zaslat zboží k reklamaci?

Pokud chcete zboží reklamovat, je nutné nás nejprve kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo písemně. Následně zašlete zboží jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na naši adresu, případně jej můžete osobně doručit na provozovnu. K zásilce vždy přiložte řádně vyplněný reklamační list, který je ke stažení na našich stránkách, a také kopii faktury. Bez těchto náležitostí nemusí být reklamace převzata a odeslána na posouzení do servisního střediska.

Jaký je postup při reklamaci?

Nejprve nás o reklamaci informujte telefonicky, e-mailem nebo písemně. Poté zašlete zboží jako doporučený balík (nikoli na dobírku) na naši adresu, případně jej osobně doručte na provozovnu. K zásilce přiložte řádně vyplněný reklamační list, který je k dispozici na našich stránkách, a také kopii faktury. Bez těchto náležitostí nemusí být reklamace přijata a odeslána k posouzení do servisního střediska.

Servis RC modelů
Provádíte také servis RC modelů zakoupených u jiného prodejce?

Ano, servisujeme nejen modely zakoupené u nás, ale i ty, které jste pořídili jinde. Vždy se snažíme najít řešení, aby byl váš model co nejdříve znovu připraven k provozu.

Jak dlouho obvykle trvá oprava RC modelu?

Doba opravy závisí na typu závady a dostupnosti náhradních dílů. Menší opravy zvládáme během několika dnů, u složitějších závad nebo při čekání na díly může být doba delší. O průběhu a předpokládaném termínu dokončení vás vždy informujeme.