Příslušenství, Strana 5
Nejprodávanější
Značky
Výpis produktů

s JR konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Provozní napětí 5-8,4V.

s JR konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Provozní napětí 5-8,4V.

s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.

s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.

s BEC konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 24.000o/min.

s BEC konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min., Náhrada za L501825

s přij. konektrorem. Vysokootáčkový větráček ze střídavým motorem. Motor točí cca. 15.000o/min.

pevné časování pro motory LRP X12/20 a NOSRAM PURE/PURE 2. Sada obsahuje pouze FIX sadu !!!

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,1mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,3mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,5mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,7mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 13,0mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.

Zadní mosazné čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že mosazné čelo je těžší může pomoci při rozložení váhy u podvozku (důležité u TC podvozků)