H-SPEED hliníkový chladič černě eloxovaný s 30mm ventilátorem, navržený pro motory o průměru 36 mm (typy 540, 550, 3650, 3660). Ventilátor dosahuje až 28 000 ot./min a pracuje...
H-SPEED hliníkový chladič červeně eloxovaný s 30mm ventilátorem, navržený pro motory o průměru 36 mm (typy 540, 550, 3650, 3660). Ventilátor dosahuje až 28 000 ot./min a pracuje...
H-SPEED hliníkový chladič modře eloxovaný s 30mm ventilátorem, navržený pro motory o průměru 36 mm (typy 540, 550, 3650, 3660). Ventilátor dosahuje až 28 000 ot./min a pracuje...
SENZOROVÝ kabel "HIGHFLEX" 175 mm V2Jedná se o náš velmi oblíbený původní 175mm senzorový kabel v ještě vylepšené specifikaci.Pěkně zabalené 3 prameny drátu vedle sebe...
SENZOROVÝ kabel "HIGHFLEX" 200 mm V2Jedná se o náš velmi oblíbený původní 200mm senzorový kabel v ještě vylepšené specifikaci.Pěkně zabalené 3 prameny drátu vedle sebe...
Kotva pro NOSRAM N22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,1mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.
Kotva pro NOSRAM N22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,3mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.
Kotva pro NOSRAM N22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,5mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.
Kotva pro NOSRAM N22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 13,0mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.
Zadní mosazné čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že mosazné čelo je těžší může pomoci při rozložení váhy u podvozku (důležité u TC podvozků)
Sada dílů umožňující montovat motor "předsazený" před motorovou přepážku. Sestává ze dvou duralových upevňovacích křížů spojených duralovými sloupky. Při montáži...
Kotva pro LRP X22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality, délka 24,0mm , vnitřní průměr 5,0mm, průměr 12,3mm, niklový povrh, černá ocelová hřídel je tvrzená.
Zadní hliníkové čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že hliníkové čelo je těžší může pomoci při rozložení váhy u podvozku (důležité u TC...
Nová řada rotorů pro motory X22 STOCK vám pomůže doladit a zvýšit výkon vašeho motoru X22 Stock na maximum. Společně se závodním týmem LRP byly nové rotory...
Nová řada rotorů pro motory X22 STOCK vám pomůže doladit a zvýšit výkon vašeho motoru X22 Stock na maximum. Společně se závodním týmem LRP byly nové rotory...